Ekstranet podstawowym narzędziem skutecznej komunikacji z partnerami biznesowymi (B2B).

Kilka słów o Extranet.

Celem tworzenia ekstranetów jest udostępnienie własnych zasobów wzajemnie między organizacjami (przedsiębiorstwami) lub między nimi i ich klientami, przy zabronieniu powszechnego dostępu z sieci Internet. Powszechnie Ekstarnet określany jest jako Strefa klienta.

Wiecej o Extranet >>

Wdrożenie dla  Concordia Capital SA

Branża: Ubezpieczeniowa

Wyzwanie: wdrożenie platformy komunikacji z Agentami ubezpieczeniowymi oraz Bankami (głównie Spółdzielczymi)

Realizacja:

1. Po analizie potrzebnych funkcjonalności obu systemów wdrożono Moduł Stref Chronionych (zapewnia dostęp do stron WWW tylko uprawnionym użytkownikom) oraz Moduł Newslettera (pozwala na wysyłanie wiadomości e-mail do użytkownikow strefy) i Moduł SMS (pozwala na wysłanie SMSa do użytkowników).

2. Wdrożenie każdej ze stref zajęło 5 dni roboczych.

3. Projekt funkcjonalny i graficzny (nawiązujący do projektu WWW) zakładał swobodną rozbudowę stref dla Agentów i Bankowców w oparciu o trzy szablony CMS (HTML). Dzięki takiemu rozwiązaniu strefa agneta i strefa bankowca są łatwe w obsłudze.

Efekt prac:

Podsumowując po 9 latach wdrożenie widzimy, że przez te lata każda ze stref jest intensywnie odwiedzana i skutecznie wykorzystywana przez Concordia w komunikacji z Agentami i Bankowcami.

Zobacz więcej o:

#extranet , #intranet

Więcej informacji o kompleksowej obsłudze projektów interaktywnych na www.honki.pl i na Blogu .

Jesteśmy dla Ciebie 24/7/365

Z nami zapomnisz o Open Source i problemach z tym związanych.

Zamów Demo Poznaj atuty Page Editora

Newsletter

Dołącz do nas a otrzymasz 5% upustu, dostęp do promocji, wiedzę z zakresu content marketingu i SEO.

Facebook

Polub nas a otrzymasz 3% upustu, dostęp do promocji, wiedzę z zakresu content marketingu i SEO.