Portal internetowy z systemem zarządzania treścią.

Twórz nowe treści i rozwijaj portal tak szybko, jak tylko chcesz. Przy pomocy PageEditor usprawnisz pracę nad dużą ilością artykułów, grafik i treści multimedialnych. Wielopoziomowy podział ról redaktorów oraz system powiadomień o treściach „do akceptacji” gwarantują, że współpraca zespołu redakcyjnego będzie przebiegała płynnie i bez zgrzytów.

Rozwiązanie portalowe w oparciu o system PageEditor to przede wszystkim narzędzie do szybkiej edycji treści przez wielu redaktorów oraz bezpieczna dwupoziomowa akceptacja tworzonych treści. Wersjonowanie każdego wpisu to wentyl bezpieczeństwa, jeśli w treści portalu wkradnie się błąd lub zostaną opublikowane przedwcześnie. Automatyczne powiadomienia o konieczności zaakceptowania nowej lub zmienionej treści artykułu, wysyłane na adres e-mail uprawnionych do publikacji użytkowników, znakomicie automatyzują pracę redakcji portalu.

Wdrożenie systemu zarządzania treścią i modułów funkcjonalnych.

Wdrożenie portalu lub wortalu poprzedzane jest zawsze wnikliwą analizą przedwdrożeniową. Sprawdzamy potrzeby biznesowe, oczekiwania funkcjonalne i specyfikację techniczną. Na tej podstawie weryfikujemy możliwości PageEditor z oczekiwaniami klienta. Często korzystamy z gotowych modułów funkcjonalnych.

Lista wybranych modułów mogących znaleźć zastosowanie w portalu:

1. moduł do zarządzania tagami,
2. moduł tagowania artykułów,
3. moduł zarządzania użytkownikami (redaktorami),
4. moduł zarządzania wersjami językowymi,
5. moduł zarządzania reklamami.

Przykładowe wdrożenie: Konfederacja Lewiatan, Port Lotniczy Poznań-Ławica.

Jesteśmy dla Ciebie 24/7/365

Opowiedz nam o swoim projekcie, a zajmiemy się nim od A-Z.

NAPISZ DO NAS Najważniejsze zastosowania PageEditor