Strona internetowa z systemem zarządzania treścią.

Zarządzaj treścią strony internetowej najłatwiej, jak to jest możliwe. Rozwijaj swoją markę i zwiększaj sprzedaż. Skorzystaj z ponad 100 gotowych funkcjonalności CMS PageEditor przygotowanych we współpracy z działami marketingu, PR oraz sprzedaży.

Wdrożenie serwisu internetowego.

Serwis internetowy to jedno z podstawowych narzędzi marketingowych i sprzedażowych. Współcześnie szybciej znajdziecie firmę bez papierowej wizytówki niż strony WWW. W bardzo wielu przypadkach przygotowanie serwisu WWW stanowi pierwsze poważne wdrożenie informatyczne, przy okazji którego porządkowane są w firmie kwestie wizerunkowe, sprzedażowe, marketingowe, techniczne i formalne.
Początek prac nad serwisem WWW poprzedzają analizy i ustalenia, który z typów serwisów WWW będzie najlepszy, czyli realizujący cele biznesowe (wizerunkowe, komunikacyjne i sprzedażowe). Pod względem wielkości serwisy WWW dzielimy na:

  • pojedyncze strony WWW zawierające różne ważne treści o firmie i jej ofercie nazywane z angielskiego One Page,
  • pojedyncze strony WWW zawierające zachętę do zakupu oferty specjalnej oraz formularz do zostawienia danych kontaktowych, tak zwana Landing Page,
  • małe serwisy WWW zawierające kilka stron z informacjami o firmie oraz ofercie,
  • małe serwisy WWW zawierające kilka do kilkunastu stron z informacjami o firmie, ofercie oraz artykułami,
  • średniej wielkości serwisy WWW zawierające kilka kategorii treści, kilkadziesiąt stron WWW z informacjami o firmie, oferowanych produktach lub usługach, artykułami z poradami np. w formie bloga 
  • serwisy WWW prezentujące ofertę firmy i umożliwiające zarazem zakup produktów, czyli sklepy internetowe,
  • serwisy zawierające dużo artykułów na wiele tematów zwane portalami,
  • serwisy zawierające dużo artykułów na jeden temat czyli wortale.

Wdrożenie systemu CMS do strony WWW.

Do każdego z wymienionych typów serwisów WWW można wdrożyć system CMS PageEditor, przy pomocy którego redaktorzy tworzący treści bez wiedzy technicznej będą mogli publikować i zmieniać artykuły. W przypadku Landing Page system CMS pozwoli na zmianę oferty na nową lub duplikację strony i jednym kliknięciem stworzenie kolejnej i kolejnej strony z promocją. W przypadku serwisu WWW z artykułami i/lub blogiem system PageEditor daje swobodę rozwoju struktury, dodawania kategorii i tworzenia nowych treści.

W zależności od potrzeb, oczekiwań klientów oraz możliwości budżetowych CMS PageEditor wdrażamy najczęściej do trzech typów szablonów stron:

  • serwisów WWW lub stron bazujących na gotowych szablonach HTML, które klienci już mają gotowe lub mają zamiar kupić w jednym ze sklepów z szablonami stron WWW, 
  • serwisów WWW lub stron opartych na gotowych szablonach HTML, ale wymagających modyfikacji i dopasowywania do potrzeb klienta pod względem stylistycznym i funkcjonalnym,
  • serwisów WWW lub stron przygotowanych specjalnie dla klienta zwierających to co ważne dla jego biznesu.

Etapy wdrożenia systemu CMS.

W każdym z trzech przypadków szablonów (serwisów WWW lub stron WWW) wdrożenie systemu CMS wygląda podobnie i składa się z 5 etapów:
  • PIERWSZY - przygotowanie architektury informacji,
  • DRUGI - przygotowanie specyfikacji wymagań (dokumentacja funkcjonalna oraz informatyczna),
  • TRZECI - wdrożenie systemu CMS do stron WWW,
  • CZWARTY - testowanie wdrożonego systemu CMS oraz strony WWW w środowisku testowym, po ukończeniu którego szkolimy pracowników klienta z obsługi systemu CMS,
  • PIĄTY - uruchomienie serwisu WWW na serwerze docelowym klienta.

Rozwój serwisu WWW i wsparcie techniczne dla strony WWW i systemu CMS.

Mamy świadomość, że dla wielu z Was uruchomienie serwisu WWW lub strony WWW kończy współpracę z firmą wdrożeniową. W przypadku mniejszych projektów, których czas życia jest krótki, czyli do 6-10 miesięcy, takie rozwiązanie może mieć sens. W przypadku projektów, które budowane są na dłużej niż pół roku, a ich celem jest generowanie ruchu, zainteresowania klientów i sprzedaż, zalecamy podpisanie umowy z firmą oferującą wsparcie techniczne projektu przynajmniej przez 5 dni w tygodniu w godzinach 9:00-17:00.

W przypadku wdrożenia CMS PageEditor i wyboru jednego z 3 pakietów abonamentowych, klienci nie muszą obawiać się o aktualizacje systemu zarządzania treścią, jego bezpieczeństwo oraz o działanie serwisu lub strony WWW. Wszystko otrzymują w jednym pakiecie, skrojonym do różnych potrzeb klientów. Więcej o atutach rozwiązania abonamentowego znajdziecie w osobnym artykule temu poświęconym.

Jesteśmy dla Ciebie 24/7/365

Opowiedz nam o swoim projekcie, a zajmiemy się nim od A-Z.

NAPISZ DO NAS Najważniejsze zastosowania PageEditor