Zastosowanie modułu zarządzania on-page SEO
Uruchomienie serwisu WWW związane jest najczęściej z potrzebą prezentacji firmy i jej oferty dla szerokiego grona klientów. Głównym narzędziem służącym do pozyskania dużego grona odbiorców serwisu WWW są wyszukiwarki internetowe takie jak Google. Aby znaleźć się na pierwszych stronach wyników wyszukiwania należy stosować techniki optymalizacji stron, czyli inaczej SEO. Jeśli dla Twojej firmy, wyszukiwarka internetowa to miejsce pozyskania klientów powinieneś zapoznać się z zagadnieniami pozycjonowania i reklamy w Google Ads. Oba możesz realizować samodzielnie. Pozycjonowanie przeprowadzisz przy pomocy modułu do zarządzania on-page SEO a reklamę przy pomocy narzędzi Google. Oba rozwiązania są bezpłatne.
Korzyści wdrożenia modułu do zarządzania on-page SEO
Choć zagadnienie pozycjonowania stron internetowych i SEO to temat na pierwszy rzut oka skomplikowany to jeśli masz wdrożony odpowiedni system zarządzania treścią staje się wręcz banalny. Od Ciebie jako redaktora serwisu WWW wymaga przejścia krótkiego szkolenia z podstaw pozycjonowania i dalej skrupulatnego wprowadzania nowych treści lub modyfikowania już opublikowanych. Szkolenie możesz zamówić u specjalistów od pozycjonowania np. zespołu Honki Search a optymalizację przeprowadzać będziesz samodzielnie. Moduł do zarządzania on-page SEO podczas wprowadzania treści podpowiada i rekomenduje rozwiązania zgodne z wytycznymi wyszukiwarki Google. Po Twojej stronie jest część prac związana z odpowiednim formatowaniem treści i opisem Meta tagów, a resztę pracy wykona za Ciebie moduł automatycznie.
Funkcjonalności modułu do zarządzania on-page SEO
Moduł służący optymalizacji serwisu WWW pod wyszukiwarki internetowe musi być aktualizowany każdego miesiąca. Jego rozwój toczy się wraz z rozwojem algorytmów wyszukiwarek. Na dziś najważniejsze funkcjonalności modułu do zarządzania SEO dostępnego bezpłatnie w ramach Systemu CMS PageEditor to:
• Automatyczne generowanie Meta Title strony WWW,
• Edycja Meta Title,
• Automatyczne dodawanie brandingu do Meta Title,
• Edycja Meta Description strony WWW,
• Automatyczna weryfikacja poprawności Meta Description,
• Edycja Meta Keywords strony WWW,
• Automatyczna weryfikacja poprawności Meta Keywords,
• Automatyczna weryfikacja spójności meta tagów z treścią,
• Automatyczne generowanie przyjaznych linków strony WWW (Mod Rewrite),
• Edycja linków,
• Automatyczne skracanie linków,
• Automatyczna aktualizacja pliku mapy witryny sitemap.xml,
• Automatyczne generowanie aktualnej sitemap.xml,
• Zarządzanie przekierowaniami 301,
• Zarządzanie nagłówkami H1,
• Zarządzanie nagłówkami H2,
• Zarządzanie nagłówkami H3,
• Zarządzanie parametrami linków w treści (nazwa linku oraz parametr no follow),
• Edycja atrybutu ALT,
• Automatyczne generowanie atrybutu ALT,
• Edycja atrybutu TITLE,
• Automatyczne generowanie atrybutu TITLE,
• Moduł zarządzania słowami kluczowymi.
Proces i czas wdrożenia modułu
Moduł jest standardowym rozwiązaniem, którego wdrożenie odbywa się wraz z wdrożeniem systemu PageEditor do strony WWW. Szkolenie z obsługi modułu jest stacjonarne lub online i trwa od 1-4 godzin. Szkolenie obejmuje zagadnienia z zakresu pozycjonowania stron internetowych, czyli optymalizacji pod wyszukiwarki, user experience oraz link buildingu.
Cena wdrożenia modułu do zarządzania on-page SEO
Moduł dostępny jest bezpłatnie. Aktualizacje również dostępne są bezpłatnie w ramach jednego z 3 planów abonamentowych. Zapytaj o aktualny cennik szkoleń korzystając z adresów e-mail dostępnych na stronie Kontakt.
Przykłady wdrożenia:
• wszystkie serwisy WWW i strony internetowe